×

اطلاعات جستجو "Enter"فشار دادن

شرح وظایف مشاور رئیس دانشگاه در امور زنان و خانواده

1ـ هماهنگی و همکاری با بخش ­های مختلف ستادی و سازمانی و ارائه پیشنهادات لازم به معاونین و مدیران دانشگاه در جهت حمایت از برنامه­ های بهبود سلامت جسمی، روحی، روانی و اجتماعی زنان و کاهش مشکلات آنان.

2ـ هماهنگی و مشارکت در بررسی و جمع آوری اطلاعات و یافته ­های منطقه ­ای اعم از شهری، روستایی و عشایری و ارزیابی و تعیین نیازهای اولویت­دار.

3ـ مشارکت در تعیین اولویت ­های تحقیقاتی، آموزشی و خدماتی سلامت زنان در سطح منطقه بر پایه نیازهای اولویت­دار منطقه­ ای و سند توسعه استانی.

4ـ همکاری در برنامه ­ریزی و اجرای برنامه ­های مرتبط در تأمین، حفظ و ارتقاء سطح سلامت جسمی، روانی، اجتماعی و معنوی زنان بر پایه نیازها و اولویت­ های منطقه­ ای و هماهنگی و جلب کمک­ های برون بخشی در سطح منطقه.

5ـ عضویت و حضور فعال در کمیته ­های مختلف دانشگاهی از جمله کمیته آموزشی ترویج زایمان ایمن و کمیته دانشگاهی مرگ مادر باردار و کمیته رفاهی، به منظور مشارکت در تدوین طرح­ها و برنامه­ های مربوط به سلامت زنان و خانواده.

6ـ تعـامل و همکاری در راستـای رفع مسائـل و مشکلات زنان بویژه زنان شاغل دانشگاه، زنان سرپرست خانوار، دانشجویان دختـر و ارائـه راه­کارهای عملی جهت رفع مشکلات آنان با جلب مشارکت نهادهای دولتی و غیر دولتی به ویژه خیریه­ ها و نهادهای مردمی.

7ـ تصمیم سازی، تعامل و همکاری در اجرای برنامه­ های توانمندسازی زنان در زمینه ­های فرهنگی، علمی، مدیریتی و اجتماعی و گسترش خدمات مشاوره­ای و توسعه مهارت ها متناسب با نیازها و مشکلات سلامت زنان و خانواده در منطقه.

8 ـ ارتباط مستمر با کارگروه بانوان و خانواده استانداری به منظور مشارکت در برنامه ­ریزی و سیاستگذاری منطقه ­ای و استانی.

تنظیمات قالب